شماره سیزدهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال

,
فصلنامه هویت دیجیتال-شماره سیزدهم
فصلنامه هویت دیجیتال-شماره سیزدهم

شماره سیزدهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال با محتوای اختصاصی در مورد فناوری نوظهور متاورس برای فصل پاییز 1400 منتشر شد.

مروری بر محتوای فصلنامه شماره سیزدهم

سرمقاله شماره سیزدهم فصلنامه هویت دیجیتال با موضوع «متاورس و هویت دیجیتال» به رشته تحریر درآمده است. همانند دو شماره قبلی فصلنامه در سال 1400، در این شماره نیز خلاصه‌ای از نشست‌های تخصصی شرکت برهان با صاحب‌نظران و ذی‌نفعان زیست‌بوم هویت دیجیتال در قالب وبینارهای تخصصی ارائه شده است. موضوعات نشست‌های برگزارشده در فصل پاییز عبارتند از: «استقرار نظام هویت دیجیتال از دیدگاه تجربه مشتری، استقرار نظام هویت دیجیتال از دیدگاه امنیت و چالش‌های مدیریت هویت دیجیتال با ظهور متاورس».

بیشتر بخوانید: چالش‌های مدیریت هویت دیجیتال با ظهور متاورس

در ادامه در بخش معرفی رویدادهای برگزارشده، همایش «هویت دیجیتال برای دولت» مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش تقویم رویدادهای معتبر و جهانی هویت دیجیتال نیز رویدادهایی که تاریخ برگزاری آن‌ها در بهمن و اسفند 1400 و اردیبهشت 1401 بوده، معرفی شده است. دو بخش معرفی راهکارهای داخلی و خارجی هویت دیجیتال در فصلنامه وجود دارد که در بخش راهکارهای داخلی به معرفی «سامانه فراشناسا» به عنوان پلتفرم احراز هویت غیرحضوری، پرداخته شده و در بخش راهکارهای خارجی، راهکار «شرکت Imprivata» بررسی شده است.

«کاربرد هویت دیجیتال در نظام سلامت» در بخش کاربردها تشریح شده و در بخش راهبرد و رویکرد کشورها، «هویت دیجیتال کشور سوئیس» تبیین شده است. در بخش فناوری‌ها، چند فناوری حوزه دیجیتال برای «بخش سلامت» و در بخش «از نگاه آمار»، بازار راهکارهای هویت دیجیتال در سطح جهانی مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش درباره برهان نیز به معرفی «فعالیت‌های تحقیق و پژوهش شرکت برهان» پرداخته شده و در نهایت، کتاب «هویت دیجیتال، مرزهای جهانی و رسانه‌های اجتماعی» در بخش کتاب‌ها تشریح شده است.

بیشتر بخوانید: شماره دوازدهم فصلنامه تخصصی هویت دیجیتال

کاربران گرامی برای دانلود فصلنامه‌ها می‌توانند با صرف زمان 30 ثانیه جهت ثبت‌نام، به محتوای این محصولات دست یابند. برای دانلود این شماره از فصلنامه به صفحه محصولات مراجعه نموده یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای دسترسی به این محتوا لطفاً به حساب کاربری خود وارد شوید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *